Isnin, 20 Disember 2010

Bantu lah aku Tuhan...


TUHAN....
Berikan aku KEKUATAN....aku bagai berada dipenghujung
Berikan aku kekuatan SEMANGAT....berikan aku kekuatan FIKIRAN..berikan aku kekuatan IMAN....
Bagaikan sudah jatuh ditimpa tangga....
Semuanya datang bertalu-talu....
Aku tak berdaya Tuhan....
Kalau aku punya kuasa......menghilangkan dan mengembalikan semula nafas ini...mahu saja ku lakukan buat seketika...
Selagi nafas ini masih ada aku mesti melihat..mendengar...meneruskan kehidupan...
Sedangkan kekuatan untuk meneruskannya aku tidak punya...
Saat ini aku berasa diri dikhianati....aku merasa hampa yang buka sedikit.....
Bantu lah aku Tuhan...aku benar-benar lemah dan tidak berdaya disaat begini...
Kalaulah ada seseorang disisi ku disaat ini mahu sahaja aku rebahkan kepala ku dibahunya.....samada bercakap tentang keadaan aku tika dan saat ini....atau barangkali hanya meminjam bahunya buat aku lepaskan tangisan ini yang lahir dari hati yang sebak.....
tuhan...bimbinglah aku..berikanlah aku kekuatan...agar aku tidak berbuat sesuatu yang bersalahan....agar aku tidak memilih jalan yang salah pada hari yang baik...
Tuhan..berikan aku kekuatan itu...
Tuhan....selangkah ku tersebut nama MU..
Tak terasa jiwa ku dipalu....
Help me PLEASEEEEEE,....TUHAN......please..please...please.....


Tiada ulasan:

Persahabatan Yg Sejati Akan Membawa Kpd Kerinduan Yg Abadi, Org Yg Rugi Ialah Org yG Tidak Memperolehi Sahabat & Yg Paling Rugi Ialah Dtinggalkan Sahabat. Sesungguhnya Persahabatan Itu Lebih Unggul Drpd Percintaan, Tanpa Persahabatan Percintaan Akan Berakhir, Tetapi Tanpa Percintaan Sahabat Blh Kekal.


Oleh Itu Hargailah Persahabatan Yg Terjalin, Kerana Sahabat Mewakili Sesuatu Kekuatan. Sahabat Yg Paling Baik Adalah "DIRI" Kita Sendiri Yg Tahu Menilai Setiap Apa Yg Kita Lakukan. Hadiah Yg Paling Berharga Dlm Erti Kata Sahabat Yg Sebenar.


Bergaullah Dngn Manusia Sebaiknya Sehingga Kalau Kamu Mati Mereka Tanggisi Dan Kalau Hidup Mereka Selalu Merindu.......


Yg Indah Itu Pertemuan..... Yg Manis Itu Kemesraan..... Yg Pahit Itu Perpisahan.... Yg Tinggal Hanya Kenangan.....