Isnin, 14 Januari 2013

Sebaik-baik wanita ialah mereka yang boleh mengembirakan engkau apabila kamu melihatnya!

Rasulullah S.A.W bersabda, "Dan sebaik-baik wanita ialah mereka yang boleh mengembirakan engkau apabila kamu melihatnya, dan yang mentaati kamu apabila kamu menyuruhnya, dan dia memelihara maruah dirinya dan harta engkau ketika ketiadaanmu".(HR Nasa'i, Baihaqi, Ahmad dan al-Hakim ) Wanita solehah itu aurat dijaga,Pergaulan dipagari,Sifat malu pengikat diri,Seindah hiasan di dunia ini. Syukur kehadrat Allah swt bila setiap tahun ada sahaja artis kita yang berubah dari yang baik kepada yang lebih baik....Terbaru gambar terkini Dato’ Siti Nurhaliza sempena ulang tahun kelahirannya yang ke-34. Apa yang menarik, jika sebelum ini Dato’ Siti hanya bertudung ala Serkup, tetapi baru-baru ini beliau sudah kelihatan memakai tudung penuh. Tahniah diucapkan buat Dato’ Siti!
Sungguh cantik dan menawan apabila melihat beliau berpakaian begini. Semoga Dato’ Siti dapat meneruskan dengan pakaian muslimah sebegini, pasti ramai yang menyokongnya nanti.Jom kita ramai-ramai doakan yang terbaik buat Dato’ Siti semoga kebahagian akan terus bersama nya dan keluarga tersayang.
Memang cantik,menarik ,tertarik kau memang daboom. hikhik.Semoga Dato’ Siti istiqomah dalam bertudung litup. Amenn..

Tiada ulasan:

Persahabatan Yg Sejati Akan Membawa Kpd Kerinduan Yg Abadi, Org Yg Rugi Ialah Org yG Tidak Memperolehi Sahabat & Yg Paling Rugi Ialah Dtinggalkan Sahabat. Sesungguhnya Persahabatan Itu Lebih Unggul Drpd Percintaan, Tanpa Persahabatan Percintaan Akan Berakhir, Tetapi Tanpa Percintaan Sahabat Blh Kekal.


Oleh Itu Hargailah Persahabatan Yg Terjalin, Kerana Sahabat Mewakili Sesuatu Kekuatan. Sahabat Yg Paling Baik Adalah "DIRI" Kita Sendiri Yg Tahu Menilai Setiap Apa Yg Kita Lakukan. Hadiah Yg Paling Berharga Dlm Erti Kata Sahabat Yg Sebenar.


Bergaullah Dngn Manusia Sebaiknya Sehingga Kalau Kamu Mati Mereka Tanggisi Dan Kalau Hidup Mereka Selalu Merindu.......


Yg Indah Itu Pertemuan..... Yg Manis Itu Kemesraan..... Yg Pahit Itu Perpisahan.... Yg Tinggal Hanya Kenangan.....