Rabu, 9 Januari 2013

Adam & Hawa

Adam dan Hawa akan sampai ke penghujung....tak lama lagi dah nak habis.Dulu bukan main complaint-jenuhlah nak tunggu 80 episode,dalam sedar tak sedar dah tinggal lagi 2 episod sahaja nak habis! Bagi peminat yang sudah pun baca novel Adam dan Hawa pastinya suspen menunggu babak-babak seterusnya mengikut novel. Cerita bersiri yang tak pernah saya terlepas menontonnya daripada episod pertama sehinggalah semalam dan pastinya untuk 2 episod yang terakhir ini !! Drama terbaik lakonan 2 pelakon yang berbakat ini banyak memberikan kesan pada penonton sehingga ada yang marah dan benci dengan watak dee...hihihi itulah dikatakan pengaruh cerita ! Semalam sewaktu saya on9 di FB terbaca dalam page Adam & Hawa bahawa pada 10 Jan ini kepada penonton yang ingin menonton episod terakhir Adam & Hawa bersama pelokon-pelakonnya boleh hadir di Restoran Kampung Pandan Kari Kepala Ikan Jalan Yap Kwan Seng pada jam 10.00 malam. Empat episod yang TERAKHIR. Kemeriahan kembali apabila tiba hari Isnin – Khamis. Rancangan Adam dan Hawa yang semakin mendapat tempat di hati penonton.Am & Ain, Johan & Azie,Dee & Muzaffar.Macam-macam kisah kan? Yang pastinya nak tunggu baby Arissa Nurasyiqin macam ada dibaca dalam novel tu !!! Semalam Ain tidak menyangka percutiannya ke Cameron Highland adalah bersempena ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 9.Macam mana dengan Dee? Masih tak nak anak dalam kandungannya itu ke? Kasihan dengan Muzaffar....jangan lupa saksikan episod 79 malam ini ya !!

Tiada ulasan:

Persahabatan Yg Sejati Akan Membawa Kpd Kerinduan Yg Abadi, Org Yg Rugi Ialah Org yG Tidak Memperolehi Sahabat & Yg Paling Rugi Ialah Dtinggalkan Sahabat. Sesungguhnya Persahabatan Itu Lebih Unggul Drpd Percintaan, Tanpa Persahabatan Percintaan Akan Berakhir, Tetapi Tanpa Percintaan Sahabat Blh Kekal.


Oleh Itu Hargailah Persahabatan Yg Terjalin, Kerana Sahabat Mewakili Sesuatu Kekuatan. Sahabat Yg Paling Baik Adalah "DIRI" Kita Sendiri Yg Tahu Menilai Setiap Apa Yg Kita Lakukan. Hadiah Yg Paling Berharga Dlm Erti Kata Sahabat Yg Sebenar.


Bergaullah Dngn Manusia Sebaiknya Sehingga Kalau Kamu Mati Mereka Tanggisi Dan Kalau Hidup Mereka Selalu Merindu.......


Yg Indah Itu Pertemuan..... Yg Manis Itu Kemesraan..... Yg Pahit Itu Perpisahan.... Yg Tinggal Hanya Kenangan.....