Ahad, 29 November 2009

-ESOK YANG TAK PASTI-


Kelmarin menjadi silam Semalam tinggal kenangan Cuma Hari ini yang pasti Malah Esok tidak ketahuan Epilog kisah kehidupan Mendatang silih berganti Babak kehidupan yang tak pernah sirna Sehingga saat dunia menutup mata Sendu sendawa persaudaraan Berbagai cita rasanya Namun jalinan itu tetap utuh Kerana RahmanNya terlalu tegar Yang terpisah jadi tautan Yang kabur tiada kesamaran Lalu cinta2 insan disuburkan Bersama hati2 yg sering disatukan Demi sebuah persaudaraan..

Tiada ulasan:

Persahabatan Yg Sejati Akan Membawa Kpd Kerinduan Yg Abadi, Org Yg Rugi Ialah Org yG Tidak Memperolehi Sahabat & Yg Paling Rugi Ialah Dtinggalkan Sahabat. Sesungguhnya Persahabatan Itu Lebih Unggul Drpd Percintaan, Tanpa Persahabatan Percintaan Akan Berakhir, Tetapi Tanpa Percintaan Sahabat Blh Kekal.


Oleh Itu Hargailah Persahabatan Yg Terjalin, Kerana Sahabat Mewakili Sesuatu Kekuatan. Sahabat Yg Paling Baik Adalah "DIRI" Kita Sendiri Yg Tahu Menilai Setiap Apa Yg Kita Lakukan. Hadiah Yg Paling Berharga Dlm Erti Kata Sahabat Yg Sebenar.


Bergaullah Dngn Manusia Sebaiknya Sehingga Kalau Kamu Mati Mereka Tanggisi Dan Kalau Hidup Mereka Selalu Merindu.......


Yg Indah Itu Pertemuan..... Yg Manis Itu Kemesraan..... Yg Pahit Itu Perpisahan.... Yg Tinggal Hanya Kenangan.....